View Single Post
Sitat av trauMa Vis innlegg
Ja det skal vi, og her er jeg enig med deg. Men du har fortsatt missa poenget. Dette skjedde mens ts ennå var ansatt ved institusjonen jenta var pasient på. Det er derfor dette er forkastelig fordi han var i en rolle hvor dette ikke skal skje. Hadde ts vært avisbud og leverte post til institusjonen, og de utviklet et forhold ville jeg stilt meg helt annerledes. Det handler ikke om hvorvidt mennesker med nedsatt funksjonsevne skal få lov til å ha sex eller ei. Det har de lov til og det håper jeg de fleste her inne er klar over.
Vis hele sitatet...
Nei, jeg ser det poenget, og er enig i at han burde miste jobben.

Jeg er uenig i hvor sterkt veldig mange i denne tråden fordømmer han. Ei jente her har registrert en konto for å si at "Håper du får mange år bak lås og slå.".. og dette er grunnen til at jeg "forsvarer" han, fordi han har tydeligvis handlet i god tro med et menneske han har blitt glad i, er frustrert over at han plutselig anklages for voldtekt..

.. og kommer hit og for en skyllebøtte av en annen verden.

Jeg har lenge vært klar over at jeg har et moralsyn som ikke er i tråd med majoriten av nordmenns, men det er virkelig ikke trådstarter jeg synes er et dårlig menneske i denne tråden.