Tråd: Israel i krig
View Single Post
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
@ Deezire: Ja det var kontroversielt da av FN, og det var også kontroversielt det jeg sa i mitt forrige innlegg. Men det var for å illustrere et poeng! Godt mulig jødene faktisk hadde krav på en egen stat den gangen i 1947, men i så fall er det andre områder og også mindre områder enn de ha nå.

For øvrig. få nevner den systematisk utfrysningen av de tidligere mange kristne som bodde i området. Dette gjelder også staten Israel per d.d. Få kristne trives der nede iblant rasistiske jøder. I tillegg fordrives mange kristne ut fra det landet som tidligere faktisk hadde kristen majoritet, nemlig Libanon, og ut fra Egypt som har/hadde nærmere >10 millioner kristne..
Vis hele sitatet...
Fatter ikke at jeg gidder å diskutere med en så lite objektiv person som deg.
Men mener du virkelig at det bare er jødene som fryser ut de Kristne?
Jeg ser at du har skrevet Libanon og Egypt som ikke er jødiske stater, men du gnidde deg vel i hendene da du fikk muligheten til å skrive "Rasistiske Jøder"
En annen ting er at du beskriver Israelitter som Jøder. Ja, majoriteten av Israelittene er jøder, men det er like lite politisk korrekt som å referere til Palestinerne som "Muslimene"
Sist endret av Atuhl; 20. november 2012 kl. 04:44.