View Single Post
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Da er det på tide med tattovering for min del også, det blir min aller første, og eg har tenkt grundig igjennom hva eg vil ha. Har en ME sykdom som plager meg ganske mye gjennom dagene, men eg jobber mye for og bli bedre.
Vil derfor ha noe som betyr vilje og vekst, men vil ikkje ha det i tekst form, vil ha et symbol som symboliserer akkurat dette.

Noen som har noen forslag og komme med her? Har lett i lang lang tid, men ikkje funnet noe for meg enda.
Vis hele sitatet...
En føniks er kanskje passende?
Hvis ikke så har du alltids Koi Dragon. Som er halvstadiet for fisken før den blir en fullt utviklet drage. Jeg synes det er ganske bad ass motiv; fiske-kropp med dragehode. Massivt...
The Koi is the symbol of strength and will, the will to go against odds to reach the destiny. And the Dragon is the power and ferocity. The mystery and Aura.
Vis hele sitatet...
.....it is a waterfall that a Koi climbs. For the waterfall represents challenge in life. If the koi can manage to climb said waterfall he will become a dragon. Another words if one is able to overcome obstacles/challenges they will be greater for it
Vis hele sitatet...
Om ikke det er vilje og vekst så vet ikke jeg.