View Single Post
Sitat av Powlair Vis innlegg
Har et par spørsmål angående Salvia og håper noen kan svare meg på de

Har veldig lyst å prøve Salvia, jeg synes det virker veldig spennende med tanke på å utforske andre sider av seg selv og det med selvrefleksjon og selve ''reisen'' under påvirkning av Salvia.
Det jeg lurer på er om hvor mye vil dere anbefale en som ikke har prøvd det før å innta? Jeg har ikke erfaringer med slike stoffer før, har bare røkt Grønt i ny og ne, så jeg vil være litt varsom med dette. Skal ikke prøve alene, er en 2-3stk som er intereserte i å prøve.

Også lurer jeg på, hvordan inntas dette? Må det inntas via bong eller er det andre måter å innta det på, joint, spise, drikke osv?

Takker for svar på forhånd
Vis hele sitatet...
1. Du må stole på de du røyker med, pass på at ingen skremmer verrandre under rusen. Det kan føre til full panikk og kaos.
2. anbefaler og røyke det i bong/pipe for max effekt, ta alt i et drag og hold det inne i 10-20 sec(til synet begynner og vibrere)
3. jeg startet med 70mg 20X salvia ekstrakt, men anbefaler ikke noe mere enn 50-60mg første gang. bedre og prøve en gang til hvis du ikke får ønsket effekt enn og klikke helt.
4. Det med og utforske den andre siden av deg selv, vet ikke med andre men jeg lukket igjenn øynene og drømte at jeg var på en gård mens det føltes ut som om en traktor kjørte over meg. Dog helt smertefritt. Jeg opplevde ikke noe serlig annet enn halisunasjon, latterkrampe og at traktoren kjørte over meg. Men en kompis av meg var som en full filosof noen timer etterpå, så det er sikkert forskjell fra person til person