View Single Post
Sitat av Lattergal Vis innlegg
Noen som tørr å skrive innlegg og hva som skjedde når de ble tatt for juksing? :-)
Vis hele sitatet...
Nå har jeg i grunnen kun gjort det en gang i ren desperasjon. Var litt uforsiktig, og den aktuelle læreren er utrolig oppvakt og intelligent. Det skjedde i bunn og grunn ingenting. Jeg fikk ta prøven på nytt, og da hadde jeg god tid på meg til å øve. Fikk god karakter og var strålende fornøyd.

Samme lærer fersket to kamerater i å røyke på skolen. De kom litt sent til timen, satt seg på sine vanlige plasser og læreren merket dette helt fra tavlen. Hun hadde sikkert hatt sine mistanker i motsetning til andre lærere som har sett dem rett inn i de blodskutte, røde øynene. Hun ba dem fint om å aldri røyke på skolen igjen, og de skulle slippe unna hvis de gikk til helsesøster for å fortelle om problemet sitt. Har selv også røyket på skolen. Uten å noen gang bli tatt, heldigvis. Dessverre gikk de aldri til helsesøster og ble sendt til rektor. Jeg husker ikke hva hun sa men det skjedde absolutt ingenting der heller. Aldri noen razzia heller, på tross av at omtrent halve skolen drev med sånt.