View Single Post
Sitat av Provo Vis innlegg
Du misser jo hele poenget, og nå trodde jeg ikke det skulle være mulig å misforstå. Saken er at argumentet er ugyldig. Du angriper en stråmann. Vi kritiserer ikke det at mennesker antar ting. Vi kritiserer at man antar ting på ekstremt svakt eller ikkeeksisterende grunnlag, og at man i tillegg tviholder på disse antagelsene uansett hva man møter av motbevis for deres riktighet og hva slags konsekvenser det måtte få.
Vis hele sitatet...
Nei man skal være forsiktig med å tro Og jeg står enda på at opplevelsen er viktigere enn hva som hender objektivt...


Sitat av Provo Vis innlegg
Da skjønner jeg ærlig talt ikke hvordan det kan kvalifisere til å kunne kalles et liv etter døden i det hele tatt, hvis bevisstheten skulle opphøre å eksistere.
Vis hele sitatet...
Godt du ikke skjønner alt Men for meg er det umulig å snakke om noe av dette mens jeg er i denne kroppen, men jeg avskriver ikke at kanskje bevissthet er noe annet utenfor min kroppen..


Sitat av Provo Vis innlegg
Det er liknende kunnskap med "nytteverdi" som muliggjør at du kan sitte med en PC på Internett og delta i denne diskusjonen i utgangspunktet.
Vis hele sitatet...
Noe jeg absolutt burde gjort mindre av og heller vært på Shalam og delt ut mat til narkomane.. Jeg forholder meg til at det er her siden det er her, men jeg ser ikke nødvendigvis på det som bare posetivt..