View Single Post
Har ikke lest igjennom innlegg her egentlig, men jeg gjorde et lite forsøk. forige måned bestemte jeg meg for å røyke hver dag i en måned. Kjøpte 50 og kjørte på. siste dagen var på lørdag.

konklusjon: Daglig røyking i en måned var IKKE vanskelig å slutte med. Var litt vanskeligere (men ikke betydelig) å sove de første 1-2 dagene, men det var alt. Tobakken derimot er jo et helvete å slutte med. Merka også jeg røyka mye mindre tobakk den måneden fordi jeg blandet det heller i et par joints på kvelden, og jeg er som regel ikke tobakkrøyksugen når jeg er fjern.

Det eneste som henger igjen er "Hadde vært chill med en J nå" Men den tankegangen har jeg vell alltid uansett.
Dette er sikkert veldig individuelt, men av egne erfaringer er dette rusmiddelet så ekstremt lite avhengighetsskapende at jeg blir bare skuffet over folk som tror det og går rundt og sprer slik propaganja. Og de få individene som blir avhengig, har et rusproblem og trenger hjelp, ikke et "hasjnarkotika problem".

Nå skal jeg bare gå tilbake til gode gamle "ha seg et par i helgene"

Så ikke at det var nødvendig å lage en ny tråd, så jeg posta det bare her siden det virket litt relevant.