View Single Post
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Du virker som en arrogant drittsekk som har "funnet gud" og derfor tror at du vet mye bedre enn alle andre, og derfor prøver å heve deg over andre med å fortelle de ting du tror du vet. Folk som deg er de som gjør at jeg misliker stort sett de fleste religiøse mennesker.
Vis hele sitatet...
Beklager at du oppfatter meg som arrogant, jeg ønsket bare få frem mitt syn på det han beskriver. Jeg tror definitivt ikke at jeg vet bedre enn alle andre, heller tvert i mot, det er veldig mye jeg ikke forstår! Men jeg tror mitt syn og min tro er viktig. Og det er svært mange kristne som har samme tro som meg. Derfor bør jeg kunne komme med mine meninger i et slikt innlegg, spesielt siden helvete ikke var nevnt i akkurat den sammenhengen.

Du sier at du misliker de fleste religiøse mennesker, for de prøver å fortelle deg ting de tror de vet. Er ikke dette ganske normalt i dagens samfunn? Ikke bare med tanke på religion, men folk går langt for å fremme sine meninger i alle sammenhenger. Skal man f.eks. mislike alle som tilhører et parti, bare for at de fremmer det de tror er best?

Jeg vil også si at det kan hende jeg opptrer som en drittsekk noen ganger, men da er det jeg som er en drittsekk, ikke alle religiøse i hele verden.