View Single Post
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Problemet er at det er forsket på og utprøvd mangfoldige tusen forsøk på å finne disse...radiokanalene, som så enormt mange mennesker påstår finnes, men som ikke en kjeft kan bevise at eksisterer.
Vis hele sitatet...
Du vil ikke lytte, du bare hører... Menneske kan forske, utvikle og gjøre hva de enn vil, det er allikevel bare så mye vi mennesker kan oppfatte av alt det som skjer rundt oss, og om du tror et menneske er så grandios at det kan se forbi sløret som er menneskekroppen, ja da er du mer stormannsgal enn jeg er

Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Hmm, jeg ser poenget ditt.
Jeg er fortsatt ikke enig, det finnes ingen bevis for at det skal være noen andre "sannheter" som du så fint kaller det og inntil noen finner en (jeg tror ikke det vil skje) så velger jeg å tro på det jeg kan se og ta på.
Vis hele sitatet...
Jeg tror det er gunstig for menneske å foholde seg til hva sansene forteller, men det betyr på ingen måte at det er noe annet en 1 arts virkelighet, noe som ikke er tilfredstillende nok for meg..Kroppen min er et fengels og et slør..

Og om noen av dere ikke helt forstår siden jeg suger til å forklare, så kan dere lese sitatet mitt av Nietzsche under, den tar dere?