View Single Post
Som nevnt over prøvde jeg og noen kompiser Salvia inatt, og for å være ærlig så fikk jeg ikke noe særlig buzz, vi brukte 1gram fordelt på 3 personer, og jeg tror jeg røkte mest.
Men får vel skrive hva som skjedde:

Etter 3 store drag merket jeg en rar følelse og begynte å lure på hva som skjedde og hvor lenge det ville vare.
Så begynte jeg å se mønster på overalt, mønsteret minnet om det du ser hvis du førstørrer en LED skjerm og ser hver enkelt diode(rød,grønt og gult), dette så jeg under hele trippen.
Etter dette så husker jeg at Litago kartongen som sto framfor ett stearinlys var veeeldig fasinerende og danset i takt med musikken som da var helt nydelig.
Tiden imellom disse opplevelsene var fylt med meningsløse latterkikk når vi 3 som røyket så på hverandre

Også helt plutselig var alt som normalt og jeg følte ingenting mere, og det føltes ut som om det hele hadde vart i 2-3 sekunder, aner ikke hvor lang tid det egentlig gikk.

Har enda 1 gram igjen som jeg blir å prøve i nærmeste framtid, men da i en annen setting, mest sannsynligvis ute i godt selskap

Beklager dårlig skriving og skrivefeil, er på tide å legge seg nå