View Single Post
Fra facebook:

Har lest kommentarene som har kommet her i det siste. Vi beklager at vi ikke har vært å svart her i det siste. Til alle som har kjøpt kommer det en e-post i kveld. Vi har opplevd at vår leverandør ikke har holdt sine leveringstidspunkt som vi har blitt lovet. Dette er noe som vi har jobbet hardt for og ordne opp i. Jeg kjøpte 30 telefoner den 25.08 som ikke har dukket opp. jeg ble lovet disse før kampanjen startet og jeg skulle ha de på lager da den startet. da de ikke dukket opp ble jeg lovet at de skulle komme mandag etter kampanjen. derfor lovte jeg 1 uke levering. Dette er noe som har ligget utenfor min kontroll. jeg har gjort alt som står i min makt for og ordne opp i dette. men jeg kan garantere en ting, og det er INGEN av de som har kjøpt blir skadelidende for de problemer min leverandør har ført selskapet opp i. Dette startet som en ide for og gi venner og familie billigere elektronikk som etter noe tenking ble til ett firma. jeg har brukt den samme leverandøren hele tiden, men de problemer jeg har møtt kom etter den andre store ordren til dem. Håper på forståelse på hva som har skjedd og jeg vil personlig ordne opp i dette. Heretter kommer det til og legges ut bilder med dagens avis når dette er på lager.

Kristian Sundsvold
Daglig leder
E-store
Vis hele sitatet...