View Single Post
Hei.

For det første så veit jeg at det er andre tråder om det samme temaet, men har også sett at de er gamle. Så tenkte at en oppdatert tråd hadde vært fint.

Ok, til saken. Jeg har nå i 1 år tid fundert på i verve meg til fremmedlegionen og har nå kommet frem til at det skal skje. Jeg har gitt meg selv en tidsramme på rundt 6 mnd på å trene & ordne ting. Nå er jeg ikke helt sikker på hva slags erfaring medlemmer på dette forumet har rundt dette temaet, men verdt et forsøk.

Jeg har søkt litt rundt, men ikke funnet noe spesifikt. Hva er de EGENTLIGE fyskiske kravene i begynnelsen? Det står 4 hang-ups på deres side, men da antar jeg i såfall at det er minstekrav hvis du har hodet på plass etc..

Og hva slags mennesker er det som er der i moderne tid? Alle slags typer antar jeg ja, men er det som jeg har hørt at de ikke lenger godtar drapsmenn, voldtektsmenn etc.. Ettersøkte folk i hele tatt?

Er det noen flere som kunne tenke seg å verve seg i fremtiden så er det bare å hive seg på når den tid kommer.


Også om det er mulig, vil jeg få folk til å oppdatere tråden min ved å sende brev hjem om seleksjonen går i boks.

Generelle tips? Hiv de på!