Tråd: Battlefield 3
View Single Post
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av kampspurv Vis innlegg
Du misser poenget med glans. Gratulerer!!!!

Poenget er at FOR ENDEL AV OSS......

Jeg gjentar siden enkelte (les DU!) åpenbart trenger det:

FOR ENDEL AV OSS, opptrer problemer tettere enn regn en gjennomsnittlig trøndersk regnværsdag.

At DU ikke har problemer, betyr ikke at du kan mene andre ikke har problemer, like lite som at jeg kan sitte og si at DU har problemer.

jeg sier at for MEG så er spillet mer eller mindre ubrukelig. Fordi hver gang jeg skal ha det nå for tiden (en gang i uka ca) så er det en eller annen installasjon eller oppdatering av noe som må gjennomføres først. Og når den er gjennomført.. Så er det helt Lars vegas hvorvidt det funker eller ikke etterpå.

Og så kan man jo selvsagt innvende at det er null problem å google problemet, fikse det, laste ned driver osv osv.

Når jeg vil spille spillet en gang i uka, føles det rimelig vekkastet å bruke halvparten av tiden på å laste ned, installere, prøve å starte, feilsøke og google problemet. Spesielt når man titt og ofte må ha ned en clean install for at ting skal funke til slutt uansett.

Challenge everything my utgangsdør for fordøyd mat. Etter BF3/Origin har jeg ikke kjøpt et eneste EA spill. Noe jeg føler gir ro i sjelen. Så det skal jeg fortsette med å ha sluttet med.

Planetside2 ftw. I mellomtiden må jeg utstå dette dillet
Vis hele sitatet...


Helt enig. Spiller egentlig mw3, men hver gang jeg vil spille bf3 så er det noe ball med origin eller bf. Også tar det veeldig lang tid og komme inn på en server i bf syns jeg.