Tråd: Slåssing
View Single Post
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Når skal Nordmenn innse at dem bor i Norge og ikke i den farligste ghettoen i Harlem/Detroit? Vi har et av verdens LAVESTE krim-rater. Å påstå at du ikke kommer noen vei uten å kunne sloss, når du faktisk bor i en verden som er fylt med blomster og marshmallows er bare feil.

Riktig nok så kan det bli hektisk i storbyene, men uansett: bare ikke vær en idiot, ignorer andre idioter og ring purken/unngå konflikten hvis det absolutt er nødvendig.
Vis hele sitatet...
Det høres ikke ut som du har så mye erfaring med folk som vil bråke/slåss.
Rundt her jeg bor er det slett ikke uvanlig med folk som begynner å slåss uten grunn.

Jeg har selv prøvd å gå vekk fra en som yppet på meg, han slo meg til og med i magen, fortsatt prøvde jeg å gå vekk. Han ga seg ikke, og slo meg i ansiktet.
På det tidspunktet var jeg sannsynligvis for full til å kunne stille opp med noe særlig, og jeg ble forfjamset og overrasket da dette var første gangen jeg hadde blitt slått i ansiktet når jeg var ute.
Dette var altså helt uprovosert, han anklaget meg for å ha tatt ølen hans, noe jeg ikke hadde gjort.

Etter dette har jeg vært borte i mye rart når jeg har vært ute, folk som skal yppe og provosere fram et slag, folk som angriper uprovosert osv.

Jeg blir ansett som en ganske fredelig person som ikke er ute etter bråk, men jeg havner stadig opp i noe.

Så ikke kom her og si at det ikke kan skjer!