View Single Post
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Det samme var Rødt og SV, bare for å ha det sagt.
Vis hele sitatet...
Klar over det, men de er minipartier, og lite relevante. Av de store er det bare FrP som var motstander. Jeg synes partiet får ufortjent mye pepper, for de var jo også motstander av åndsverkloven som Høyre, Venstre og KrF kom med for noen år siden. Den som ville gjøre det ulovlig å bruke f.eks. en tusj for å "omgå" primitive kopisperrer.

Sitat av slashdot Vis innlegg
Interessant påstand. I så fall kan du vel komme med eksempel i hopetal, og vise til at statsbudsjettet sitt overskot aukar, om du held oljå utanfor?
Vis hele sitatet...
Det var jeg ikke klar over. Hadde vi ikke hatt oljen, så hadde staten altså fortsatt gått med overskudd?

Hvordan har de fått til det?

Sitat av ynkey Vis innlegg
til å begynne med i regjeringsperioden fikke vi bedre (les: mer human) asylpolitikk enn under Jern Erna sitt styre
Vis hele sitatet...
Hva legger du i det? Mindre begrensning på flommen av uproduktive folk som er med på å velte velferdsstaten?

Dagens asyl- og flyktningpolitikk er rett og slett ikke kompatibel med velferdssystemet vårt. Vi har ikke ressurser til å drive å ta imot folk fra hele verden.

Sitat av frø Vis innlegg
Det jeg forbinder med høyre er deres nulltoleranse for individuell frihet når det gjelder ruspolitikk.
Skal dette liksom være et liberalt parti?
Vis hele sitatet...
Høyre er da et konservativt parti? Og ikke minst i lommene på mektige firmaer. De danser etter deres pipe. Ikke som FrP, som viser fingeren til mektige firmaer som ønsker å få innført ting som Datalagringsdirektivet eller en ny åndsverklov som er rent fascistisk.