Tråd: αMT
View Single Post
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
752
Jeg drev med aMT en god del i vår (april,mai,juni)

Liker veldig godt effekten av stoffet, men kvalmen de første 3 timene trekker ned en del for stoffet generelt. Har brukt det 90% oralt. Kan oppsumere sånn ca. hvordan det virker på meg.

Jeg veier opp ønsket mengde (40-80 mg), fyller pulveret i en gelatinkapsel og svelger med et glass vann. Etter ca. 20-40 minutter begynner som oftest kvalmen. Første gangen jeg prøvde det fikk jeg forresten ikke noe kvalme over hodet.

Oppkast pleier nesten alltid å forekomme som resultat av kvalmen, som ofte eskalerer raskt. Det har blitt ganske ille noen ganger. Det værste tilfellet var rett å slett helt forjævlig. Jeg kastet opp som bare faen på badet(altså i toalettet ikke på gulvet), mens jeg lå på gulvet nesten naken (pga. ekstrem kaldsvette og merkelige veldig varierende kroppstemperaturer)
Hodet kjentes ut som det var i ferd med å eksplodere, muligens en slags over-stimulerende effekt som hodet ikke helt taklet?
Hadde heldigvis en god venn som også hadde inntatt stoffet i en mindre dose, han banket på noen ganger og spurte om alt gikk bra, som jeg svarte noe i retningen av "Jeg er i helvete for øyeblikket men jeg vet at det snart er over"

Det beste tipset jeg kan gi til denne, ofte veldig ubehagelige fasen er å legge seg ned i sofa/seng, i et HELT stille rom. Alt som lager lyd bør være skrudd av. Ta gjerne av klær om de føles ubehagelige. Ligg i ro og bare prøv å slapp helt av. Det viktigste er å vite at når denne fasen er over så blir alt HIMMELSK. Det hjelper for å komme seg gjennom.

Det tar alltid ca. 3 timer fra inntak til "helvete" er over. Overgangen er EKSTREM. Med en gang denne fasen er ferdig så kommer rusen, og jeg merker det definitivt med en gang. Jeg får en ekstrem lykkefølelse over at nå er den negative delen ferdig, og at nå er det bare 10-12 timer med ekstase igjen

Effektene er, som sagt, stimulerende og mildt til ganske psykedeliske. Jeg har tatt 80mg en gang uten å kaste opp, og da ble det en ganske visuell effekt de første 2 timene. Jeg så milde neon-fargete fraktaler i veggene og farger var veldig sterke og "glødende" ("glow" effekt)

Jeg selv syntes det går helt fint å bevege seg rundt på aMT. Man må nesten bevege seg litt pga. den stimulerende effekten, selv om den ikke er SÅ sterk på meg. Jeg sitter ofte å hører på musikk mens jeg ser på fargerike ting på nettet, men kan bare gjøre det så å så lenge før jeg må gå litt rundt i huset uten helt å vite hvorfor :P

Jeg får en veldig sterk eufori av aMT, som varer ut hele rusen (8-12 timer, kommer an på dose)

Har også forsøkt å røyke stoffet uten særlig effekt. Det egner seg og vaporisere det om man ønsker å innta det på den måten, men jeg fraråder dette da rusen ikke er noe særlig i forhold til oralt/rektalt inntak. Rusen er ikke spesielt psykedelisk eller euforisk med denne måten, kun noe stimulerende.
Sist endret av lex123; 23. august 2012 kl. 18:01.