Tråd: Slåssing
View Single Post
Sitat av olaPola Vis innlegg
Liker feminismen, men du stigmatiserer noe grusomt.
Vis hele sitatet...
Stigmatiseringen henger sammen med feminismen. Ops, i did it again!

Sitat av kazmaier Vis innlegg
Damer/jenter - Kall det hva du vil.. Vi omgås nok ikke samme typen mennesker, og vi er nok også ganske forskjellige. Så hvis du klarer og bruke ditt enorme følelsesregister og hikste og grine deg ned i trusa på damene/jentene du omgås så supert for deg Så hva med og dele litt av disse triksa med oss andre..
Hvordan bør jeg gå fram for og spille på deres følelser?
Vis hele sitatet...
Det handler ikke om å sutre, du trenger ikke engang vise følelser. Spill bare på jenters følelser, å si det en jente vil høre.. Høres jo i utgangspunktet litt for enkelt ut, men da alle jenter er forskjellige, så skal det litt til. Man skal også passe seg så man ikke bikker over grensen til å bli manipulerende, det er viktig å være seg selv, det handler vel mer om hvilke sider av deg selv du velger å vise.

Jeg for min del pleier å kombinere humor, flørting, selvironi og kroppskontakt. Kroppskontakt på riktig tidspunkt kan føre til et ligg med ei en del divisjoner over, noe det ofte har gjort for meg. Kan nevne at jeg er under gjennomsnittet kjekk, godt under også.. Men det betyr ikke at jeg ikke kan strutte av selvtillit fordi jeg vet at jeg har andre kvaliteter Selvtillit er alfa omega, dette er både noe jenter ser og noe som påvirker oppførsel og holdning betydelig!

Mye av det jeg har skrevet nå er rimelig standard sjekking, skal innrømme at jeg sliter litt med å komme opp med eksempler.. Men, bare ikke prøv så hardt.. En jente kan fort bli interessert hvis du skulle vise lite interesse, ikke vær avvisende, men ikke gi den utvalgte jenta noe mer interesse enn de andre helt fra starten. Det er mye lettere dersom hun "kommer til deg"! Det jeg mener med å spille på en jenters følelser handler mer om å la hun åpne seg følelsesmessig for deg, for deretter ha noe bedre å svare enn "jeg forstår"! Du trenger ikke fremstå som direkte følsom, men det er en fordel og fremstå som følelsesbevisst.

Klart det finnes jenter som liker gutter som prater best med nevene, men dette er i allefall ikke den type jenter jeg setter høyest. Smak og behag!