View Single Post
Tja kommer vel litt ann på ... vist USB kontrolleren ( en chip ) fremdeles er loddet på kretskortet og ikke er blitt løftet av, eller noen av minnemodulene på kretskortet heller ikke er blitt løftet av kretskortet ( det er vel det som er største faren ved komponenter som er SMD loddet ) så skal det jo være gode muligheter for å få finne noen punkt der man kan lodde ned på en USB kabel slik at man kanskje får reddet dataene fra den

Har du et bilde med god kvalitet så kan jeg sikkert komme med noen tips om hvor det evt. kan loddes ned på noen nye kontakter

Sitat av Fekillix Vis innlegg
Det mest legite merke du finner på ebay er SanDisk
Vis hele sitatet...
Som det ikke er haugevis med china produkter som faker sandisk ? ... kjøpte en gang ... aldri mere ... den da dyre 4GB saken var bare en ussel 64MB jalla. Selgeren var ikke noe å høre fra. Senere ble han svartelista.

Jeg har vel fått sendt minne som brevpost, både fra Komplett og MPX ... men man må vel ringe dem ... var det jeg gjorde, sa det hastet litt, betalte med VISA, slik at det ikke ble noe oppgravgreier eller dem skulle vegre seg på å sende det til meg. Hadde det 2 dager senere ... Har alltid fått god service med komplett, men må si jeg har bestilt en del opp gjennom årene da ... epost blir også fort upersonlig, så supperten blir ikke fult så forpliktende som vist man snakker med dem personlig