View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av 1warlock Vis innlegg
De er ikke et resultat jeg vil ha. Men et system der du betaler for høyere utdanning om du vil det. Ned betaling over tid har jeg troen på. Høyere utdanning er ikke en rettighet om du vil ha det så er det greit. Men att det skal gå utover dei med lavere inntekt synes jeg er feil.
Vis hele sitatet...
Det går neppe ut over dei med låg inntekt - tvert imot betaler det truleg pensjonen deira... Folk med høgare utdanning har ofte høgare lønn, betaler meir skatt, og er mindre sjuke. Dei er billegare for samfunnet enn folk med låg utdanning.
Sitat av 1warlock Vis innlegg
Hvem er det som har det tøffest med og betale skatt, hvem merker det mest ? De med lavere lønn. De med høy utdanning og som regel mer lønn kommer ikke til og merke det like mye for de har mer penger og rutte med. De som har lavest lønn er forsatt de personene som sitter igjen med minst penger og da igjen har minst penger og bruke.
Vis hele sitatet...
For all del, det krangler eg ikkje på, men å fjerne gratis utdanning vil vel ikkje hjelpe dei spesielt - iallefall ikkje om avkommet skulle ha ein tanke ambisjoner?

Forøvrig foreslår eg at du dokumenterer at skatten frå dei fattige subsidierer utdanninga til dei rike. For no kjem du med påstandar om at det er slik, totalt utan å underbygge det. I tillegg bør du ta med element som eg nevnte, som sjukdom, for å sjå på kven som netto subsidierer kven.