View Single Post
Sitat av 001 Vis innlegg
Det er noe som heter at en skal velge sine slag. Denne saken er du garantert å tape. Velg deg noe annet å bruke tiden din på og vær glad for at du overlevde den farlige kjøringen din.

I likhet med svært mange, har du ikke forstått rekkevidden av aksomhetsnormen når du begir deg ut i trafikken. Det er SVÆRT strenge krav.

Dette kan du lese om i vtrl § 3.

For å gjøre dette kort:
-Du har vært uaktsom når du kjørte slik at det oppstod et trafikkuhell (med mindre det forelå teknisk feil ved bilen som du ikke kunne vite om)
-Du har ikke kjørt hensynsfullt/varsomt når du laget et trafikkuhell
-Det mest sentrale: Du forårsaket fare i trafikken ved å skade deg selv når du kjørte utenfor veien.

Alt det andre om sikkerhetbelte, saksbehandlingsfeil etc kan du bare glemme.

Det er DU som har gjor en generaltabbe, ingen andre. (Aller minst påtale og politi).
Vis hele sitatet...
Ser på meg selv som en av de mer saklige her på bruket, men nå klarer jeg ikke å la være. Kan du HOLDE KJEFT?
Hvor drar du konklusjonene dine fra? Det er greit at du er kritisk, jeg forstår det. Men, når TS sier bilen ikke er most, frontruta er hel og det ikke finnes et eneste bremsespor, hvor faen får du dritten din fra?
Når du ikke klarer å bidra i tråden med annet enn irritasjon og ren forbannelse ser jeg, og sikkert flere, at du heller forlater tråden og gjør noe vettig.
Fang en måke å dresser den for alt jeg bryr meg, men slutt å spre så jævlig mye kvalm!