View Single Post
Filmskaper!
Trådstarter
152
Sitat av Screwdriver Vis innlegg
Fin film, men finner klipperytmen utrolig irriterende. Her har dere en bakgrunnssang med en veldig opplagt rytme, som dere stort sett følger. Men i klippene på: 00:59, 1:09, 1:14 og 1:34 bommer dere på "slaget" i sangen. For meg ble det veldig urytmisk da klippet ikke kom naturlig. Overgange på 2:11 er heller ikke noe sukkertøy for øyet da dere bytter fra to mer eller mindre identiske bilder.
Skal ikke skryte på meg noe supersyn, men jeg synes det kunne se ut som om dere bommet med et par frames på noen av klippene. Dette kan være øynene eller ørene mine, YouTube eller eventuell komprimering riktignok.

Ellers var det en fin film med god stemning veien igjennom, men savnet litt mer innslag av rød tråd. Hvis du ser på Planet Earth av BBC legger man merke til at klippene henger mye bedre sammen, selv om de ikke nødvendigvis har noe med hverandre å gjøre.

Synes det var toppers med 1080p da! Kudos. Ellers håper jeg dere fortsetter å lage mer film framover!
Vis hele sitatet...
Takk for feedbacken! Skal huske på alt sammen til neste gang! Skal definitivt fortsette med film!