View Single Post
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Siv Jensen er en ledertype enten man misliker henne sterkt eller ikke. Hun har ledet en svært stort parti gjennom mange orkaner. ENDA vanskeligere for henne er det når partiet består av mange villstyringer som drar i hver sin retnning. Så ja, hun har bevist nok. Om hun derimot er skikkelig statsministermateriale er jeg meget usikker på, sier nei siden hun ikke har kunnskapene eller utdanningen bak som er nødvendig.

Jeg ser virkelig ikke hvorfor det er latterlig. Jeg har min fulle rett til å mene at herr Pedersen ikke er statsministermateriale siden han ikke har karismaen, utstrålingen og autoriteten en leder bør ha. Han er svært kunnskapsrik og relativt godt utdannet, snakker bra, og passer muligens bedre i en mer slags "diplomatisk rolle", mener jeg.

Ikke dra inn actionfilm-greiene, er dere snille. Jeg mener ikke EP burde kastet seg over Abb på Utøya, ingen friske folk mener det. Diskusjonen er rettet mot rundt og etter situasjonen på Utøya.
Vis hele sitatet...
Ikke for å bryte inn helt i diskusjonen deres, men er enig med fritenker her. Altså, du kan fult å holdent mene at Eskil Pedersen ikke er en god ledertype, men å basere det på hans handlinger på Utøya blir jo bare tull.