View Single Post
Et par år siden nå men historien starter med at PC-en min tok kvelden. Så ut for å være PSU-en som konket ut.
Hadde ingen PSU liggende som jeg kunne bruke for å se om noe mer var tatt kvelden i samme slengen og begynte ringerunden til alle kompiser osv for å høre om de hadde en jeg kunne låne et par timer. Dessverre hadde ingen en ekstra og ikke var de villige til å skru en ut at PCen sin selv om de ville fått den tilbake ASAP.

Ikke kunne jeg kjøpe en ny heller da jeg var rimelig blakk akkurat da.

Ringe Komplett for å melde inn servicen og forhørte meg i samme slengen om de hadde en demo eller test PSU jeg kunne låne for å sjekke resten av systemet mitt med i tilfelle flere deler var gåene. Sa at jeg betalte portoen og de ville få den tilbake ved samme sending som min PSU.
Dette ville ikke kundebehandleren ha noe av å insisterte at de tok portoen :-) Par dager senere kom en flunkene ny PSU til 1500,-i posten. Dyrere enn den jeg hadde kjøpt av dem. Testet resten av PC-en OK og sendte inn PSUen min og deres sammen med en liten presang til kundebehandleren jeg hadde hatt med å gjøre.

4 dager etterpå fikk jeg en telefon fra kundebehandleren som takket for gaven (Stort utvalg vingummi ol fra siste turen innom taxfrien) og sa at alle kundebehandlerne nå satt å koste seg. I samme slengen så formidlet han til meg at den gamle PSU-en min var nå kredittert og han lurte på om jeg ville ha pengene overført kontoen min eller som et gavekort som jeg kunne bruke.
Gjorde det likegreit å oppgi varekoden på den PSU-en jeg ville ha og mellomlegget og portoen kunne jeg ta på postoppkrav.

Pakken kom og Komplett hadde justert prisen på PSU-en til samme prisen som den gamle og satt porten til kr 0,-


Som de sier så er god service når forventningene dine blir overgått og i dette tilfelle så gjorde de det og vell så det.
Dette er noe av grunnen til at jeg anbefaler Komplett til alle som skal handle elektronikk. De er litt dyrere enn andre nettbutikker for tiden, men vel brukte penger i tilfelle noe skulle gå galt.