View Single Post
Kommer bare på en historie akkurat nå, men sikkert med flere senere.

Jeg hadde levert inn hovedkort og prosessor til et av Kompletts pick-up-points, da jeg var bombesikker på at dette hadde tatt kvelden (CPU_LED begynte å lyse en dag). Hadde skrevet alt av informasjon riktig på returskjemaet. En ukes tid går, og jeg får epost fra Komplett om at de har sendt delene i retur, og at jeg fikk et testgebyr på 250kr fordi de hadde testet delene og alt var OK. Men, de hadde klart å sende det til en av mine gamle adresser i nord-norge, så da ringte jeg Komplett dagen etterpå og forklarte denne situasjonen. Kundebehandleren ble litt stresset og sa han skulle snakke med han som hadde med retur å gjøre, så han skulle ringe meg opp litt senere. Noen timer gikk, og jeg fikk telefon fra Komplett der jeg fikk beskjed om at siden de hadde sendt delene til feil adresse så skulle de enkelt og greit sende meg nye deler i posten slik at det ikke skulle ta unødvendig mye tid å få delene sendt i retur, for så å sende de til min riktige adresse. I tillegg skulle de slette det testgebyret på 250kr!

Sitat av Epost fra Komplett.no
Da tilbakesendingen ble sendt feil i utgangspunktet velger vi her og erstatte varene slik at dette ikke skal ta unødvendig med tid, slik at nå får du nytt utstyr og testgebyret blir fjernet
Vis hele sitatet...
Det viser seg også at Komplett er sluttet å selge Asus Sabertooth P67, så da sendte de meg et flunkende nytt Sabertooth Z77, som er en fin liten oppgradering. Det kaller jeg kundeservice! For å si det sånn, så er jeg meget fornøyd med Komplett for tiden.

(Viser seg også det at det var aldri noe feil med HK/CPU, det var PSU'en min som hadde tatt kveld, så jeg fikk helt nye deler uten å betale en krone, selv om delene jeg sendte inn ikke var noe galt med)

Det var mitt lille bidrag. Ha en fin kveld!
Sist endret av Dimergon; 26. juli 2012 kl. 00:42.