View Single Post
Sitat av Buvvi Vis innlegg
Okei, takk! Skal til Madla ..

Noen som har vært på Madla og kan fortelle meg hvordan en vanlig dag kan være? :-)
Vis hele sitatet...
Har aldri vært i milla inne på Madla, men vært en del innom pga vekteroppdrag og diverse.

De tingene jeg vet de har:

* Et toppmoderne treningssenter (det mest kostbare om jeg ikke husker helt feil, en del år siden dette)

* Kino sal

* Avtale med Milrab (kompis av meg som driver), der de kommer innom når rekruttene kommer og tilbyr pcer ++ på gunstige avbetalingsordninger (der du også slipper å betale før du er ferdig pga lav økonomi hvis jeg husker riktig)

* Fin kantine m/ internett


Det ligger forøvrig en barnevernsinstitusjon kalt "BUA" - Barne og Undoms Anstalitet, som er en utredningsplass med maks opphold på 3-4 mnd, de ungene der liker og hive litt epler og diverse over gjerdet når dere marsjerer, men det kan vel være koselig til tider det og..?

Forøvrig så er vel Madla en del av luftforsvaret og sjøforsvaret, så er vel litt bedre perm muligheter og Stavanger sentrum ligger en ca 10 minutts busstur (3-4 busser stopper rett utenfor leiren per time) inn.


Det er det jeg kommer på! Men som sagt, er en del år siden jeg hadde noe med dette å gjøre, men kan vel ikke se at de har forandret seg så mye.. er Staten tross alt!