Tråd: Dumme kunder
View Single Post
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Ramser opp et par til fra Rema 1000 tiden:

- To chubby fjortisjenter som skrev "ring meg + tlf nr for faen!" over hele veggen ved kaffebordet

- En kunde som lurte på hvordan julepilsen smakte, jeg svarte at den var blablalba god osv, før jeg rakk og fullføre setningen jekket han pilsen med en lighter, tok seg en god slurk og svarte at joda, smakte den!

- En utrolig overvektig kunde som lente seg over kassen og hvisket at hun hadde fått så fæl diare, lurte på om noen andre kunder hadde nevnt noe lignende.

- Samme overvektige kunden prøvde og gi meg et par dvd'r

- En god del kunder som spytter når de prater

- En kunde som tredde på meg en hjemmestrikket lue før jeg fikk sukk for meg.

- Husker godt en dag jeg følte meg frisk og fin, god og opplagt. Første kunden utbryter "Du dæven, søsø fyllesjuk du så ut a gitt!"

- Alltid artig med småbarnsfedre som skal plukke smågodt med kidsa sine, stapper kjeften full mens de gløtter nervøst bort på meg.

- En kunde som sa han skulle ha røyk, hvilken spurte jeg, rulle sa han. Tok opp en petterøs pakke, han slapper den ut av hendene min og skriker "Ser eg ut som ein som røykjer petterøs ell!?"

- Kanskje den jeg har kost meg mest med å tenke tilbake på er en shitkid, som jeg møtte på byen som var utrolig ufyselig. Møtte han igjen på butikken på mandag, viste seg at han hadde falsk leg! og jeg hadde en sjef som trodde han var world police, ble et helvette og styr uten like. Husker lille yoyo kom gråtende ut av kontoret med capsen i handa, mens faren hans beklaget høylytt.