View Single Post
Sitat av vikke123 Vis innlegg
Har ikke giddet å sette meg så mye inn i denne tullete politikken, men kan kommentere én ting. Jeg snakket med en DLF-representant under kommunevalget. Først snakket han om hvor viktig børsen og aksjehandel er for det kapitalistiske samfunn, og at det derfor må fjernes alle skatter osv. hva angår aksjehandel. (er i og for seg enig i dette).

Etterpå snakket han stort om hvordan forbrytelser uten offer ikke skulle straffeforfølges. Det han da ikke hadde tenkt på var at innsidehandel er en forbrytelse uten offer. Men hvis innsidehandel var tillatt, ville dette effektivt tatt livet av børssystemet som vi kjenner det.

Poenget mitt er vel egentlig at DLF sin politikk ikke på alle punkter er så veldig gjennomtenkt, som f.eks. at de mener at vi skal melde oss ut av FN
Vis hele sitatet...
Folk driver jo allerede med insidehandel(selv om det er ulovlig) og dette har jo ikke tatt knekken på børsen.

Å gå ut av FN er jo en kjempeidé. Om du eller noen andre fortsatt har lyst til å støtte FN så tar de sikkert imot pengegaver.
Sist endret av Libedibediberty; 20. juli 2012 kl. 11:16.