View Single Post
Sitat av Mantuz Vis innlegg
Mye klær med ... why ?

Lite sannsynlig at du får brukt for mye av det ... Forsvaret deler ut det meste av klær du kommer til å bruke til dagelig bruk, er vel bare undertøyet og slikt som kan være kjekt for deg. Kanskje noen gode bhèr og muligens gode sport-topper siden du er jente. Ser ikke noe poeng i å drasse med masse sminke, for du vil ikke få tid til å daglig legge foundation og puddre nesa vist du er den typen. Du må nok regne med å kanskje bli litt mindre jentete enn det du kanskje muligens er vant til, men vist du ikke er fanatisk på å måtte ha sminke før du er ut døra og klarer å takle at du er litt ala Naturell så funker nok hverdagen fint for deg

Di høyhela skoa og kjolen kan du legge igjen hjemme ( no direct offence intended )
Vis hele sitatet...
Er ikke den jenta som bruker masse kg med sminke om dagen nei, legger såvidt på noe om jeg orker. Er ikke rett jente før man har litt skitt under negla, og kan gjøre litt arbeid for seg, er heller ikke den typen som skriker "hjelp, jeg brakk en negl". Kan heller kalle meg den jenta som tar i ett tak der det trengs, og tar heller ikke med noen kjole og høyhelte sko, skjønner godt at det ikke er til mye nytte, selv om man skal ut på byen når den tid kommer hehe!