View Single Post
Sitat av Fluke Vis innlegg
Husker første gang jeg drakk... Var på samme alder og 171/65, er også jente.

Jeg drakk to flasker 0,33 mens jeg satt i en stol og jeg fikk det megasjokket når jeg reiste meg opp fra den stolen og omtrent ikke klarte å gå... :P

Jeg vil tro du fint klarer deg med en sekser med vanlig 0,33 glasspils, det koster ikke så mye heller.

Rett før jeg sluttet å drikke i våres en gang så jeg på en sekser med halvlitere som oppvarming før jeg begynte på vin og/eller sprit, så toleransenivået kan helt klart bygges opp over tid, men det er ikke noe jeg vil anbefale at man streber etter, he he... :P

Folk som har sett meg drikke nå tror meg aldri når jeg sier at jeg pleide å bli full på to pils.. Meste jeg hadde med meg på fest tidligere var en sekser med halvlitere, og da var jeg møkkings når festen var over, jeg hadde attpåtil med meg to halvlitere hjem igjen... :P
Vis hele sitatet...
Good ol' days!
Husker ikke helt hvor jeg fikk tak i alkoholen min den første gangen, men jeg tror ikke det var mer enn 4x0,33L. Utrolig spesiell opplevelse, der jeg rett og slett bare ble en utrolig hyggelig type som prata hele tida. Har på den måten elsket alkoholrusen siden dag en.

Som du sier med toleransen har jeg også fått bekreftet den ganske greit. Sommeren for 2 år siden drakk jeg gjerne 18 halvlitere i løpet av 12 timer før jeg måtte gi meg. Kan legge til at jeg på tidspunktet var 175cm og 60kg. Det var en innforjævlig dyr sommer.
Var også en periode den sommeren jeg fikk tak i en del billig sprit, da jeg hadde en del venner som dro på harrytur. Av rent prinsipp og erfaring drikker jeg aldri ren sprit. Ganske bedugget kom jeg frem til at det var greit å blande Absolut med Razz, da Razz'en har litt mindre alkoholprosent.
Those were the days!
Sist endret av McLovin; 2. juli 2012 kl. 20:16.