View Single Post
For meg har dette vært en underlig fenomen i alle år.
Jenter som skriker og hyler når de ser en person som f.eks Rihanna eller Justin Bieber. Det kan være jenter i 14 års alderen og damer i 40 års alderen etc. Vi ser det overalt i verden.

HVORFOR???

Jeg forstår at de liker musikken til en artist, og at de gjerne har personen som et forbilde, men hvor kommer behovet med å skrike som en kråke som må amputere foten inn i bildet? Vinner de sports-bh fra et ukeblad om de klarer å skrike høgest av alle i mengden?

Jeg blir faktisk litt provosert når jeg ser disse jentene. "Ta dere sammen" tenker jeg. Det kan være utrolig flaut å være vitne til. Såg en video på VG der ei jente på rundt 16 år la seg ned midt på gata i Oslo og hylgrein for hun såg armen til Justin Bieber i hotellvinduet. Man skulle tro det hadde gått av en regjeringsbombe og tatt livet av hennes nærmeste i det øyeblikket hun såg armen til Bieber.

Jeg er litt interessert å gå litt inn i det psykiske innenfor dette, da jeg synes slikt er fasinerende. Hvorfor behovet med å skrike kommer i slike øyeblikk. Handler dette kun om å få oppmerksomhet?

Nå tok jeg jenter/damer som et utgangspunkt da det er disse som oftest bedriver slikt.