View Single Post
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av c#mn Vis innlegg
Hvis vi sammenligner den rimeligste iMac 27" med en selvbyggerPC så er det ca 2000 kr som skiller en selvbygd fra iMac. Da velger jeg faktisk heller en fin forpakning og markedets beste skjerm istedenfor å gå på billigsalg. Jeg er nemlig ikke fattig



Ja, det kan du vel? Det er jo en intel-maskin så om du ønsker å ha Linux, Windows eller MacOS på den så er jo det opp til deg?
Og punkt nr. 3 kan ingen nekte for.
Vis hele sitatet...
Komplett unødvendig kommentar, jeg er ei fattig men har brukt mindre på Mac enn på Monsteret mitt.

Dette er fortsatt ett spørsmål om hva du liker, ikke om hvor mye du har lyst til å bruke.

Mens vi er inne på det, hvilket behov har du for markedets beste skjerm? Redigerer du bilder hver dag? Video? 3Danimasjon?

Sitat av Sinken Vis innlegg
Så fordi du ikke liker tråden(En tråd du kan velge om du vil lese), ikke liker en tråd, så skal en admin slette den?



1. Når ble iMac sin skjerm markedets best? Har prøvd den selv, og synes ikke det var noe spesielt med den i forhold til min som kostet 2k.(Er ikke på jakt etter dine erfaringer, men en andmeldelse fra et objektivt sted)
2. Hvilke selvbygd Pc er dette? Samme spesifikasjoner?
3. Så du sier at jeg er fattig, fordi jeg har en selvbygd pc?
Vis hele sitatet...
Fordi alle går så langt offtopic som mulig.

Nr. 1; tror han sikter til oppløsning (2560/1440 på 27tommer) som er en av de høyeste, dog ikke markedets beste, jeg tviler på at den er bedre enn skjermer som denne...

Nr. 2 ingen aning.

Nr. 3: Ja, det gjorde han, passe ufin kommentar.