View Single Post
Jeg var også der at jeg mente Apple-produkter var sykt overpriset, men etterhvert har jeg skjønt at det er stor forskjell på produsenter og specs. Ja, man kan fint sammenligne en billig Acer og Macbook pro på papiret, men i praksis vil Macen har bedre kvalitet både utenpå og innvendig. (Det finnes unntak, og for å nevne et eksempel tar jeg Asus Ux31 Zenbook Prime. Full HD skjerm m/ IPS-panel, Alu-kropp)

Jeg har eid en iPhone og den har mange gode funksjoner. Nå eier jeg en Nokia Lumia 800, og noen funksjoner savner jeg, mens andre funksjoner er overlenge til fordel for Lumian. Jeg er på in, gen måte fanboy, men jeg respekterer Apple for produktene sine akkurat som jeg respekterer andre mennesker rundt meg.

Hva folk bruker penger på, er ikke opp til meg og heller ikke min interesse. Selv liker jeg navigasjonen mye bedre i Windows 7 selv om jeg bruker Mac når jeg er på jobb.

Generelt at folk snakker dritt handler om inkompetanse angående kvalitetkomponeter. Jeg sier noe så enkelt som Atheros vs Intel nettverkskort. Ingen hadde snakket like positivt om Mac hvis de hadde hatt dårlig stabilitet på nett for eksempel.


Mvh Faller