View Single Post
Trådstarter
55
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Du treffer nok sjangeren rett på hodet her, og det er definitivt teknisk godt gjennomført selv om mer kan bli gjort med mastring osv. Vil du ha mainstream publisitet så er nok dette veien å gå, alt du mangler til det er en vokal på dette.
Synthen som kom inn rundt 2:17 var forsåvidt sinnsykt kul, og det minnet meg litt om den forrige låta di!

Men jeg syns det er kjipt at du ikke fortsetter i samme bane som forrige låt! Den forrige var mye mer kreativt gjennomført, og etter min mening; veldig mye bedre!
Vis hele sitatet...
Takk takk!
Enig der, med den masteringa..er ikke helt innafor den enda, men jeg prøver! går seg vel til etterhvert
Det er så vanskelig å finne gode vokalister her på den drittplassn jeg kommer fra, så jeg lar den tanken hvile litt til.. Men jeg skal prøve å få ordnet vokal på låtene framover.

Kult at du husker forrige låt! - Fortvil ikke, det er mest sannsynlig den banen jeg kommer til å følge, jeg klarer ikke å lage skikkelig glade house sanger veldig bra, liker det bedre litt frekt og groovy, med ei feit basslinje!

Takk for en hyggelig kommertar!
følg med videre på låtene fremover, da!