View Single Post
Sitat av Cadenze Vis innlegg
Hm, utroskap er et ganske komplisert tema. Jeg ser mange som 'gjør det rett' å være utro med at sex blir kjedelig, i mitt syn på ting synes jeg det blir ekstremt råttent og teit sagt. Da er det ikke følelser, men dyriske handlinger og vedkommende burde ikke ha kjæreste om sex er det eneste som står i hode på dem. Personlig har jeg aldri vært utro i mine 19 år på jorden. Kan være noe med at hunnkjønn av menneskerasen er mer medlidende og følelsesladde enn den mannlige delen, men det er uansett ingen unnskyldning for å være utro, spesielt om man er det over lengre tid. Det å være utro er en uvane mennesker har fått ifra dyrene, og det skjer når de ikke har nok selvrespekt til å styre seg. Selv om vi kan få lyst på en annen person, kommer det ned til selvrespekt, og et svakt menneske er det som er utro.

Det er mitt innspill anyways.
Vis hele sitatet...
Utroskap er ikke en uvane vi fikk av å se på Animal Planet, det er en vane vi har lagd. Dyreverdenen gjør det naturlige, nemlig å pule så mye som mulig, for å få barn. Det har ingenting med selvrespekt å gjøre, det har med moral, etikk å egen seksualitet. De sterkeste menneskene er de jeg ser på som mest trolig til å være utro, se på Clinton f.eks! "I did not have sexual relations with that woman!