View Single Post
Noen rusmiddler gjør at jeg presterer bra. Disse er MDMA og alkohol (ikke sammen). Da klarer jeg som regel å pule dama i stykker og det er egentlig det feteste jeg veit! Ser ut som om det er dama som har tatt MDMA i fjeset når jeg puler på det! Det er rått! Eneste som er dumt er at jeg aldri kommer :/

Rusmiddler som gjør at det føles bedre for meg finnes også. Vinnern her er 2c-b, eneste jeg veit som kan slå meskalin-, mdma- eller soppeuforie er å pule på 2c-b! (Kanskje hippieflip, men det husker jeg som regel ingenting av så det veit jeg egentlig ikke). MDMA kommer på en fin andreplass og er sykt digg. Cannabis gjør det også bedre, men røyker man skikkelig mye kan det være litt stress å få den opp.

Pulte også en gang på 8 g sopp, 4 brune hjerter, 8 pils og en del røykings en jente som spiste masse MDMA. Det var veldig koselig, men jeg ble ikke heeelt stiv og det var ikke noe bedre enn vanlig sex. Pluss at det var seint på trippen, så var sliten og det hele ble litt halvhjerta. Overraska over at jeg fikk den opp i det hele tatt egentlig.


LSD er det værste! Seriøst, hadde anledning til å pule den deiligste dama! Hadde ikke sjangs til å få den opp, var ikke snakk om