View Single Post
Hasj: Veldig, veldig, veldig vanskelig å komme i gang (gidder liksom ikke) - men blir ekstra følsom, veldig godt.

Alkohol: Har egentlig slutta å ha sex på alkohol. Kan være gøy, men ofte er jeg alt for drita og det funker bare ikke. Blir mindre følsom. Vanskelig å få orgasme for oss begge. Blir lett misforståelser, etc.

MDMA: har bare prøvd å ha sex én gang på MDMA, og jeg husker ikke mye... det var godt, men vanskelig å holde fokus. Jeg var egentlig ikke i humør, kjæresten var mye mindre tura og var den som ville. Om jeg hadde vært i humør selv hadde det sikkert vært annerledes. Eller om jeg var mer vant til rusen. Har kun prøvd MDMA to ganger, og var nok mest opptatt av selve rusen.

Makka: Diggdiggdiggdiggdigg. Blir ikke mer følsom - men mer kåt! Klarer å holde fokus på sex, kun sexen. Får som oftest sinnsykt oppheng og puler som kaniner, ofte tolv timer i strekk. Prøver nye ting. Ender ofte opp i syke rollespill som føles unaturlig edru, men på makka? Oh yes.

Makka + hasj: Den beste komboen jeg har prøvd. Samme oppheng som på makka, men en sinnsyk følsomhet i tillegg som kommer etter første bøttetrekket. Prøver alltid å vente så lenge som mulig med å røyke, helst et par timer etter siste stripa (bruker aldri makka mer enn ca et halvt døgn) - blir helt sinnsvakt fjern, fortsatt våken, og utrolig fokusert. Forsvinner i en egen verden der kun kjæresten og jeg eksisterer. Glemmer totalt hvor jeg er. (Bokstavelig talt.) Tantrisk sex på denne kombinasjonen er virkelig å anbefale - det var slik vi oppdaget tantrisk sex. Her snakker vi serie-multippel-orgasmer i timevis i strekk. Tror den verste sessionen varte i ca atten timer eller noe slikt, med pauser kanskje hver sjette time for å få i oss sårt tiltrengt drikke, heh. Og nye bøttetrekk.