View Single Post
Sitat av Luneo Vis innlegg
Jeg er ikke fast bestemt. Og kanskje jeg er en forvirret liten drittunge også, men det er vel ikke noe galt i å være nysgjerrig?
Vis hele sitatet...
Det er helt vanlig å starte å bli nysgjerrig på rusmidler i ungdomsåra, men hvis du ikke passer på kan du fort ende opp med at rusmidler styrer livet ditt.

Hvis du skal teste noe vil jeg faktisk anbefale alkohol. Alkohol er på papiret et veldig farlig rusmiddel i forhold til f.eks. hasj. Men pass på å ikke drikk deg helt drita, hold deg unna sprit (hold deg til under 20% hvis du må drikke sterkt), så går det som regel greit

Grunnen til at jeg "anbelfaler" alkohol fremfor hasj/lsd er at det er MYE mer akkseptabelt i samfunnet. Da slipper du å bli sett på som en narkoman/shitkid/whatever.

Du vil ikke ha et rykte som rusmisbruker som 15'åring, dette kan fort bli med deg langt frem.


Edit: Jeg føler at dette er veldig rart å skrive. Det er ikke mer enn 3-4 år siden jeg var som deg. jeg fant freakforum da jeg var 14-15 og leste veldig mye om rusmidler og ble mer og mer interresert.

Jeg tenkte jeg skulle teste i alle fall hasj, mdma og lsd. Jeg testa muskatt fordi jeg var så nysgjerrig, det kan du droppe forresten . Heldigvis ble det ikke noe mer enn at jeg testa hasj som 16-åring, merka ikke stort, så det ble ikke mye røyking.

Jeg fikk sansen for hasj igjen som 18'åring (russetida omtrent), og når jeg ser tilbake er jeg glad for at jeg ventet.
Sist endret av Membranplan; 2. juni 2012 kl. 12:07.