View Single Post
Heisann freaks!

Har ett lite problem så jeg skal prøve å forklare så godt som mulig.

For 6 mnd siden så flyttet min far og hans nye kjæreste i ett hus som dem leier.
Jeg fikk da tilbudet om å flytte med dem mot at jeg betaler 3000,- til henne hver mnd. Dette hørtes helt ok ut ( var hennes idè ) vi skrev kontrakt og lignende, det som er inkl i leia er egentlig alt, mat,strøm,internett osv.

Det jeg "leier" er i hoved sak ett bittelite rom thats it..
Men nå i det siste så jeg sliti veldig med økonomien ( får penger av Nav )
så jeg hørte med henne for 2 mnd siden om vi kunne endre på leia ettersom jeg sliter litt for tiden! Svaret jeg fikk var NEI! vi har skrevet kontrakt så hold den ellers må du flytte ut. Min far er jo ikke enig i dette men hu er skikkelig bitch når det kommer til dette!

Noen ting jeg vil nevne er at min far betaler 3000,- leie ( hu betaler vel 5000 ) ettersom det er hu som leier. Min far betaler internett og MIN mat! så pengene hu får fra meg går egentlig i egen lomme så hu TJENER på at jeg bor der noe jeg mener er helt feil ettersom jeg "følger" med faren min siden vi er en familie.. Jeg skrev jo under på kontrakten siden jeg trudde alt var inkl ( som det stod) men min far betaler jo faen meg det meste av det!

Noe jeg kan gjøre?