View Single Post
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
401
Jeg røyka fast/daglig i noen år selv og sluttet på dagen. Var konstant høy eller fjern dagen lang, faktisk en god del av livet mitt jeg ikke husker eller har peiling hva jeg drev med pga mye røyking og konstant balle... første J hver morgen mens jeg trasket ned på bussen. Men skjønte at om jeg ville klare meg gjennom skole og så videre så hjalp det ikke og være ett slappt bønne hue, så klarte og stoppe på dagen. Var litt hardt de første 2-3 ukene, lite søvn nesten konstant røyke sug osv.

Har vært borti det meste av rusmidler og vet hva substanser er og gjør. Og har fått ett helt annet syn på cannabis, idag røyker jeg bare når det måtte passe seg, aldri under press eller stress. Så har ett avslappet forhold til det og forklarer alltid folk som ikke røyker faktisk hvor mye bedre og tryggere cannabis er enn alkohol når de begynner og klage over at de var på en fest noen røyka blabla. Hva er galt med og røyke egentlig? Bare man har ett avslappet forhold. Kommer nok til og begynne å røyke en del igjen nå i sommer, for kosens skyld og for å holde meg unna sterkere saker. Cannabis har jeg hatt mange flotte opplevelser med, møtt mange fantastiske mennesker i alle aldere og so on, så ser ikke noe grunn i og stoppe helt, men om jeg VIL så er det ikke noe problem for min del.
Sist endret av deGrønne Skoger; 24. mai 2012 kl. 01:43.