View Single Post
Sitat av Troika Vis innlegg
Securitas Direct's konsulenter er kjent for å bruke pitcher som er totalt udugelige. Jeg ser du har skrevet at Sector sin grunnpakke er mindre en deres. Dette er en stor spøk. Vi har oppgradert vår pakke med nye sensorer blant annet og vi kjører til og med en prisgaranti mot dere. så det beste er at du sjekker fakta før du stav fester fakta her inne for folk som er her for å finne fakta om jobben. Vi har nylig kjøpt opp både NOKAS og G4S. Vi har alle de vekterne på våre utrykkninger selv så har vi en avtale med dere at alle deres vektere skal uttrykke for oss.

Hvordan kan du si at dere har et ''mye mer'' elegant system en det vi i Sector har? Har du noen gang sett vårt system? Vi har et system som er like godt som det systemet dere har. Vi har heller ikke noe bindingstid, uansett hvordan du vrir og ender på det.
Vis hele sitatet...
Hvor udugelig pitchen er er jo HELT opp til selgeren! Tror du vi får manus eller?
Lykke til med prisgaranti når pakken inneholder så lite som den gjør, montøren kommer jo og prakker på mer utstyr, og da kommer månedesprisen fort opp i 400 - 500 kr, mens securitas sin ligger å ruger på faste 385.

Det eneste jeg har hørt om sector sine selgere, er at de er jævlig slitsomme i døra, og at folk nesten må skyve de ut. Jeg tror på en mer vennelig approach, og det fungerer nydelig for meg.

og JO, visst faen har dere bindingstid på 1kr pakken + ekstra gebyr i måneden, akkurat som om man har kjøpt en mobil til 1 kr.


jeg var inne hos noen med deres system for bare noen timer siden. Gatewayen er gedigen, kameraene ser billige ut og magnetkontaktene er ganske store.
Sist endret av olaPola; 23. mai 2012 kl. 01:23.