View Single Post
Jobber selv i Sector Alarm. Har jobbet der nå i snart et halvt år og trives med det. Det jeg kan si etter jeg har lest alle kommentarene her er at min salgssjef har aldri sagt at jeg skal spille på ''frykt'' eller fortelle løgner. Vi lønnes på provisjon og kun provisjon. Hvert salg er som tidligere sagt 1500kr. Men denne lønnen for man om man selger grunnpakken inn til 389,- og installasjon til 1 kr. Selger man grunnpakken inn for full pris til 1990,- får man 2000kr i lønn for det salget. Har huseieren i tillegg et par hybler som han vil ha sikret, så må du først og fremst selge inn grunnpakken til 389,- for så og selge inn hybel pakken til 289 + installasjon på 1590. ( Man for ikke regulere installasjon prisen på hybelpakken selv).

Sector alarm er en ypperlig sted og starte sin salgs karriere om man vill videre innenfor salg. Har selv blitt tilbydd flere jobber av forskjellige selskaper med tanke på at felt salg som det heter er veien til å få det beste grunnlaget for å bli en god selger. Grunnen for det er det at man blant annet lærer seg å kjenne kroppspråket til kunden, håndterer invendiger som ''hmm, kan jeg få tenke på dette''? dette er noe du blir å ta med deg videre i neste salgssjobb.

Anbefaler Sector Alarm til en hver person som vil bli en god selger. Mye av denne lærdommen for du i fra din egen salgssjef, hvor mye ligger i hvor god han er. Husk på dette, Salgssjefen tjener penger på deg. Så han vill lære deg alt han kan for at du selv skal lykkes og at han selv skal lykkes.

Har noen spørsmål, så er det bare å sende pm til meg