View Single Post
Strømpulser hjelper når du må få igang en muskel eller to etter at den har vært så godt som ødelagt. Bortsett fra det så skal jeg gi deg en oppskrift på hvordan jeg fikk til sommermagen iaf (godt ødelagt av en måned med fyll under russetiden, men skal nok gå fint på en halv måneds trening om jeg er streng med meg selv)
Senk inntaket av karbohydrater, da dette hovedsakelig gir energi, men mye av det og dermed legges ofte den overskytende biten på mage og rundt omkring. Ikke driv med noe lav/nullkarbodiett eller annet sånt tull, men få ned karbohydratene som inntas som sukker, og dersom du trenger energi, spis riskaker til en viss grad. God kilde til karbohydrater/energi, og lite sukker/annet.
Spis mye frukt/grønt for å få i deg nok vitaminer og aminosyrer. Dette ER VIKTIG!!!!
I tillegg så kan du begynne å spise mer kjøtt, ost og fisk i tillegg til melk.
Da har du starten på et fungerende kosthold, i en VELDIG KORTVERSJON. Klokka er halv to på natta og jeg skal tidlig opp, så du får ingen lenger versjon nå.
Påbegynn et treningsprogram hvor du jogger mandag og fredag f.eks.
Tirsdag trener du mage/korsrygg og øvre del rygg.
Onsdag trener du armer + joggeøkt igjen.
Torsdag trener du mage + skuldre/bryst.
I helga kan du enten ta fri, eller passe på å få trent ben på f.eks lørdag eller tidlig på søndag. Bare pass på at du får ok restitusjon før du jogger igjen. Å jogge med så avrevne muskelfibre som man bør ha etter en benøkt er ikke helt bra.
Profit.
Igjen, veldig kortversjon. Kunne egentlig bare lagt ut mitt eget program, men det inneholder veldig lite løping, da jeg er allergisk mot cardio.