View Single Post
Zabbath's Avatar
Trådstarter
361
Sitat av Monkey_drone Vis innlegg
Jeg klarer ikke lese historien din, den inneholder alt for mye "informasjon" i hver setning som ikke forklares.
Gloth?
Uleg?
Dhellior, Astralochia, Bhallor
Synes dette er ganske dårlig skrevet sånn alt i alt, du skriver som en dårlig b-film og bruker dustete ord som:
kurfyrster, onagere, mangoneler, utenforstående, lettantennelig, uverifiserte, uttrykkelig.
Disse passer ikke inn.

Triprapport kan du skrive, men glem det der (ungdomsskolenivå)
Vis hele sitatet...

Ser helt klart at det var forhastet og lite kløktig av meg å legge ut et så kort utdrag av en ubearbeidet, kjapt nedtegnet kladd uten å si mer om prosjektet, legge ved kart o.l. (Slik at bl.a. stedsnavnene blir mer forståelige.) Ser også at jeg burde lagt ut dette utdraget på en egen nettside, ikke i denne tråden.
Men jeg skjønner ikke helt hva som er 'dustete' med ordene du ramser opp? Noen av dem er kanskje arkaiske, barokke og tekniske, men denslags er sjangerkonvensjoner innen fantasy. Og om de nevnte ordene er dustete: Tripprapporten inneholder vel i så fall langt flere dustete ord enn dette utdraget, skulle jeg tro? Hvilke kriterier legger du til grunn for å avgjøre hvorvidt et ord er dustete?
Takk uansett!