View Single Post
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Når jeg var rundt 15 år så hadde jeg en vannpipe-periode, hvor jeg samlet alle vannpiper jeg kunne. Mamma så på dette som bekymringsverdig og ringte til det lokale politihuset og spurte om noen ville komme hjem til oss å prate "fornuft" i meg.

Det kom 2 uniformerte politifolk hjem til oss, og jeg, mamma og betjentene satt oss ned for å prate. Det første jeg ble spurt om var "har du noen gang røyket hasj?". Etter dette fulgte 20 minutter med prat om hvor skadelig hasj er, og hvor lett det er å komme inn i hasj-miljøet når man "driver" med vannpipe. Helt idiotisk hele greia, på den tiden hadde jeg aldri vært borti noen rusmidler, og hadde heller aldri blitt tilbudt/vært i kontakt med det. Jeg ble overassket når politimannen fortalte meg at man kan røyke hasj med vannpipe, for dette visste jeg ikke.

Jeg tror du kan belage deg på en alvorsprat, uten noen videre konsekvenser. Jeg vil anbefale deg å være ydmyk overfor de du kommer til å møte. Ville heller ikke prøvd å ta opp legaliseringsdebatten med dem.