View Single Post
Hello freaks!

Jeg skal forhåpentligvis i militæret til sommeren, derfor sluttet jeg bevist med Cannabis og startet letingen etter ett alternativt naturlig rusmiddel.
Det var veldig viktig for meg at det er ett naturlig produkt ettersom jeg er litt kroppsfiksert og har tro på at naturlige stoffer er tryggest å innta (planter etc.).
Etter det jeg har funnet ut om andre personer som har drevet med samme søkingen som meg, er at det ikke er mulig å få den samme effekten som fra cannabis på andre psykoaktive rusmidler (hvis det da selvfølgelig ikke er syntetiske cannabioder). Derfor ble jeg litt mer åpen for andre type rus effekter. I mitt tilfelle var jeg vel på leting etter en salgs avslappet gladfølelse rus som ikke fikk meg til å trippe helt og miste kontroll over kroppen min.

I starten av letingen ble jeg selvfølgelig inn på alle sidene med syntetisk Cannabis, som jeg ikke var ute etter. Sider fylt med store bokstaver som lover lik rus som cannabis og helt naturlige ingredienser. Rusen kan det godt hende de har rett i er ca lik cannabis, men det er ren svindel at det er naturlige ingredienser. Da tenker jeg på unger som tar ett raskt google søk for så å tro på alt dem leser. Nesten litt synd å se skaden forbudet mot cannabis gjør, men det er en annen sak.

Etter å ha funnet en nett side som virket seriøse ( Grasscity ) så kom jeg til den beslutningen at det beste for å oppnå ett naturlig produkt var å kjøpe
plantene hver for seg.
Derifra startet dykket ned informasjon om de forskjellige plantene med psykoaktive effekter.

[CENTER]Salvia divinorum[/CENTER]
Kanskje ett av de mest psykoaktive planten jeg fant som ikke var på narkotika lista, men selvfølgelig var på legemiddellista -.-
Det er masse Youtube filmer av mennesker som får en skikkelig "trips" av ekstraktet til bladene fra planten. Ut i fra min lesning virker det ikke som om selve stoffet Salvia ikke kan forårsake helseskader, men personene som tar stoffet får en såpass vill opplevelse der de mister kontroll over kroppen sin at de trenger en såkalt "sitter" ved dem under den ekstreme rusen.
Det hadde hvert interessant å prøvd stoffet på grunn av nysgjerrighet men det var ikke akkurat det jeg lette etter der og da.

[CENTER]Kratom[/CENTER]
Et av stoffene som virket interessant var Kratom. Flere personer på nettet mente at det gav en mild rus av lykke og at en følte seg avslappet og stimulert av stoffet.
Jeg har også forstått det slik at Kratom Maeng Da er ett mer kvalitets produkt som mulig skal gi bedre effekter.

[CENTER]Catmint[/CENTER]
Det stoffet som jeg interesserte meg mest for var overraskende Catmint.
Stoffet møtte masse fordommer inne på flere forumer, mest på grunn av at folk assosierer det med katter. Men selv om katter får den største rusen av planten så er det likevel et psykoaktivt stoff som mennesker får en hvis rus av. Flere rapporterer at de har fått en rus av stoffet (ikke på grunn av oksygenmangel), og noen mener til og med at de har fått en skikkelig rus av stoffet.
Det er en del uenighet om stoffet, som jeg tror kommer av fordommene og forskjellig kvalitet ettersom hvem man kjøper det av. Det er mulig å for eksempel kjøpe det i dyrebutikker, men da tror jeg du får dårligere kvalitet enn hvis du kjøper Catmint fra butikker som selger det for menneskelig bruk.
Jeg har derfor bestilt 80 g Catmint fra Grasscity.com sammen med en Bong. Catmint kan inntas på flere måter, blant annet ved å blande ut bladene i varmt vann og lage te. Jeg velger å røyke det i vannbong og ikke i Joint fordi røyken er etter det jeg har lest litt hardere mot lungene enn cannabis og bør derfor røykes gjennom vannbong.
Catmint er ikke ulovlig eller reseptbelagt, derfor ble det mitt først kjøp som jeg fremdeles venter spent på i posten.

Men det er ett eksperiment jeg er interessert å prøve på; enten å få tak i ekstrakt fra Catmint eller prøve å lage det selv. Ettersom jeg har hørt at stoffet gir bedre effekt i større doser kunne dette hvert interessant.
Hvis noen har hørt eller hvert borte i noen som har prøvd det samme, gi gjerne en lyd fra dere!

Jeg planlegger å kjøpe Kratom pluss kanskje noen andre stoffer fra grasscity senere hvis jeg ønsker å lage min egen Naturlige blanding. Eneste da er at jeg blir nødt til å ta risken der tollen sender det jeg har kjøpt tilbake (ettersom det er reseptbelagt en del av stoffene).
Jeg skal poste i denne tråden om effektene av Catmint etter å ha prøvd det og kanskje senere om en blanding av andre planter hvis jeg velger å kjøpe mer.

Perfeksjonisten out!