View Single Post
Noe som er helt sikkert er at men ikke kan være 100% sikker på hva som er i pillene. De kan inneholde værre, flere, færre eller andre ting enn det som står som ingredienser.

Og det skal sies at jeg er ikke er den som sier nei takk til og prøve nye ting, men 1 regel MÅ man ha og min gyldne er:
Man skal ikke spise, sniffe eller på noen som helst måte gi/tilføre sin egen eller noen andre (mennesker OG dyr) sin kropp med noe man ikke vet eller er usikker på hva er. Finner man ingen reell informasjon rundt det man ønsker og bruke eller gi til andre. Kast det, eller gjem det til man vet hva det er og har satt seg greit inn i hvordan man kan reagere på det. Og selvgølgelig opplyse de som velger og konsumere dette produktet, uansett om det er en ny frukt, pille eller hvitt støv så skal man alltid vite hva det er man putter i seg selv og kanskje andre.


En lang men god regel.
Jeg mener ikke at denne "regelen" er fakta, fasit eller at det er den eneste man må følge. Denne "regelen" er noe jeg har kommet på selv, og er det minste man kan gjøre for seg selv og andre.

Jo flere regler og jo bedre selvdisiplin man har, desto bedre passer man på seg selv og andre


Man spøker ikke med substanser man ikke vet særlig om.
Man sier bare ikke: "du bland disse pillene (som vedkommende ikke vet hva inneholder) med alkohol.

I verste fall kan noen dø av det!
Det er mange unge mennesker med både lite og ingen erfaring rundt stoffer som leser på dette forumet, og det er nesten helt sikkert at en dag så tar en eller flere personer noe som blir skrevet her eller andre steder for god fisk, og det kan ende med katastrofale følger. Dette er ikke garantert som jeg skriver, men det jeg mener er at holdninger til en del, noen eller kanskje veldig få eller veldig mange må endres. Er man litt usikker på hva man snakker om så er det bedre og ikke skrive noe isteden for og skrive noe som noen kan ta skade av.

Og tilbake til disse pillene, jeg har personlig ikke prøvd dem og har heller ingen planer om det. Men etter hva jeg har lest i denne tråden så minner forklaringene om rusen man oppnår av dem som en lav-moderat dose med ethylphenidat.
Jeg sier ikke at de inneholder det, og tror heller ikke det. Men kanskje noe lignende, kanskje ulovlig substans.

Kunne sikkert skrevet i det uendelige.
Jeg vet ikke om noen i det hele tatt bryr seg om hva jeg skriver, men prøver og bidra med et lite stykke informasjon og et lite stykke erfaring til dette forumet som en takk for alt jeg har lært her.

Til tider skriver jeg ting som jeg aldri skulle ha skrevet, og frykter mange har lagt merke til det og kanskje er det få på forumet som tar meg seriøst.

Og til det har jeg bare en ting og si, og det er ikke unnskyld men: Man sier alkohol er ingen unskyldning, men fy faan for noe forbanna dritt. Gir faan i alt og alle. Drikker skjelden og i små mengder nå, og har ikke skrevet eller gjort noe jeg angrer på eller noe upassende noen plass siden jeg var over 1 i promille.

Nå skal jeg gi meg! Sikkert mye OT, men har mannet meg opp litt til og skrive dette på slutten her.
Så sier jeg nokk en gang takk til forumet og alle brukere som bidrar med noe positivt.
Jeg kommer ikke til og være den som skriver ting man ikke bør noe lengere.
Takk for meg og på gjensyn!


mvh.
ViciousDelicios

Må bare legge til 1 ting så jeg ikke blir misforstått.
Jeg mener alkohol er en unskyldning, og det pga. at det er lovlig. Så lenge noe er lovlig og man bruker det så mener jeg at man ikke skal få ekstra straff for at man har drukket noe som er lov til og drikke av alle i dette landet som har nådd enten 18 eller 20 år av sitt liv.

Alkohol skulle vært forbudt etter MIN mening. Det er ikke meningen og starte en diskusjon, og jeg ber alle så inderlig om og ikke gjøre det.
Det jeg skriver og har skrevet i posten over er mye OT. Diskuter gjerne det som er ontopic av det jeg har skrevet.

Go natt!