View Single Post
Danbanan's Avatar
Trådstarter
61
Livet er herlig folkens!

Tror jeg har vert i afrika i rundt 7-8 mnder naa, er ikke helt sikker, men jeg ser traaden har inspirert mange og slikt og det er jo bare dritbra! Jeg har naa bestemt meg for aa leve resten av livet ute av systemet, for jeg kan bare ikke ha noen som er min sjef eller eier som kan gå rundt og bestemme ting for meg, bevist eller ubevist.

Det jeg fort fant ut var at alt jeg har blitt fortalt og lert i hjemlandet om omverdenen er bare propeganda og bullshit.
Og slik jeg trodde verden fungerte før er jo selvfolgelig det helt motsatte. Men dette er noe man kun legger merke til naar man kommer seg ut av den vanlige bobla folk flest lever i naa tildags.

Foreksempel er Arabere alltid i tegneserier eller filmer, the bad guys, terroristene osv. men naa har jeg vert overalt i morocco og sett alt fra araberene sin side osv. De er av beste folkeslag jeg noen gang har mott, gjestmilde, aapene, varmhjertede mer enn noen andre land jeg har vert i. For jeg dro hit så ''advarte'' mange familier og venner meg om at jeg maa passe meg for slike araber land.. eh.. ...? hahaha!


Jeg drar mot europa innen en mnd og sagte men sikkert oppover til norge igjen. Jeg kjenner naa folk over hele europa og hele morocco og jeg har fult av muligheter til og gjore hva jeg vil uten noen slags utdannelse eller eller folge det samme systemet som vi blir oppdradd til og tro er den eneste veien til et bra liv.

Penger foreksempel, er et stort problem, jeg har aldri trodd noe serlig om penger. jeg har aldrig ville blitt kjent eller rik eller ha noe med alt for mye penger og gjore, selvfolgelig kan det vere morro der og da, men det skaper bare problemer i lengden, i mitt syn. Folk putter penger i midten av livet sitt for saa og basere hele livet sitt rundt penger, det er ikke et bra liv for meg, og maatte basere hele livet mitt rundt penger? Nei det gaar ikke, da gaar jeg jo glipp av alt annet x)


Saa anyways, et liv ute av systemet er det eneste jeg vil prove og forholde meg til. Og leve livet som er mitt, ikke aa ha noen som eier meg, eller kontrollerer meg paa noen slags maate. Det er ikke bare jeg som tenker slik som dette naa om dagene. Det er veldig mange som begynner og vaakne, og se sannheten rundt oss. og jeg har mott fult av folk i samme baat, det er en helt annen verden ute av systemet.



Yeah, kanskje jeg er crazy, jeg haaper jeg er crazy. for et liv uten noen geerne folk er bare alt for kjedelig hehehe.