View Single Post
Trådstarter
30
Sitat av thomas23 Vis innlegg
Jeg skal prøve hasj på søndag med en venn. Er det noe jeg burde tenke på ?
Og skal til legen 9 juni er det trygt eller kommer det til og få utslag?
Er også 14 og dette er første gang hvor mye skal jeg trekke ned og hvor mange trekk ?
Takker for alle svar
Vis hele sitatet...
Hvis dette er din første gang er det LETT ute av kroppen din etter 2 uker, så null stress.
Når det kommer til trekkene så vil jeg anbefale å ikke ta så store trekk som du ville gjort med for eksempel en sigarett. Trekker du inn for mye røyk kommer du til å hoste det opp med en gang. Ta heller mindre røyk, men fokuser på å holde den nede i lungene en stund.

Ikke ta for mange trekk på kort tid. Hvis dere skal være flere så er det jo normalt å la bongen/jointen vandre fra person til person. Så ta et eller 2 drag hver gang den kommer til deg. Hvis du ikke kjenner noe etter 5-10 minutter så kommer du neppe til å få effekten, men ikke gi opp. Det er vanlig å fyre opp flere ganger på en kveld, så du kan jo prøve igjen neste runde. Eller så får du prøve igjen neste gang kompisen din skal fyre opp. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves!

Sitat av morfen94 Vis innlegg
Men fantastisk lesing ! Jeg var dog en av de som ikke hadde effekt første gangen, heller ikke andre, men tredje, omg. Da kicket den så jæævlig også. God helg !
Vis hele sitatet...
Mange takk Ja, det er visst mange som opplever at kroppen ikke reagerer de første gangene. Jeg er glad du fortsatte å prøve i alle fall, for det er faen meg litt av en opplevelse første gangen. God helg!