View Single Post
Jeg er litt skeptisk hele det med CoD for tiden. De bygger forsatt spillene sine på en gammel motor som så dagens lys i 2004. Eneste forskjellen er at de nyere versjonen har litt forbedringer på teksturer og detaljenivå. Jeg spiller ikke spill for grafikken sin del, men synes de holder igjen bransjen på en måte med å ikke komme med noe nytt innen for dette området. Om man da ser på BF serien så ser man at Dice presser seg selv hele tiden med å utvikle teknologien for spillene sine. Jeg skulle ønske at det samme ble gjort for CoD.

Når det kommer til hva selveste spillet handler om så virker det vel noe greit. At det er satt så "langt" inn i fremtiden har vi jo ikke sett i noe CoD spill enda så det kan jo bli et friskt pust i en ellers så allerede melket serie. Jeg er egentlig litt smålei av hele konseptet rundt CoD og for at jeg skal kjøpe Black Ops 2 så må det være noe helt nytt som lokker meg. Er lei av det samme om og om igjen. Ny maps og våpen, ellers er alt omtrent helt likt. Selv om jeg synes Black Ops og MW til tider har sine øyeblikk når det kommer til singel player. Viktor Reznov og Makarov samt Cpt Price er elskverdige typer. Men vi vet jo at alt som har CoD i navnet selger som bare faen, så det kommer nok til å bli enda en stor suksess denne gangen også.