View Single Post
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Heihå! Prøvde meg litt alene på et nytt spill! :-D
http://youtu.be/DlHMC05o_EY

Japp..
Vis hele sitatet...
Tilbakemelding:
  1. Du er nødt til å forberede deg bedre før du begynner å filme. Jeg er ikke interesert i å se på deg sitte å surre med å få til lyden på pcen din, ei heller høre deg forklare om det.
  2. Heller gjør litt research om Angry Birds før du lager videoen, så du har noe å prate om i de første levelene. Det kommer absolutt ingenting ut av å sitte å synse om hvilken plattform spillet ble utvikler for først.
  3. Jeg ville ha vurdert å lage filmen først, og så legge til stemme etterpå. I sammenheng med tomt innhold i snakket, så er det ikke spesielt morro å se på at du bommer 3-4 ganger før du faktisk treffer.
  4. Jeg ser at du noen ganger sliter med å dra brettet fram og tilbake. Vurder å zoome spillet ut. Dette blir også bedre for seerne som får sett hele banen.
  5. Småpirk: Som tidligere nevnt, hvis du vil at andre enn dine venner skal se på videoene dine, så må du lage videoene deretter. Prate om adventure-maps i Minecraft har ingenting i en Angry Birds-video å gjøre med mindre du er en Youtube-kjendis og folk vet hva du holder på med i videoene dine ellers.

Konklusjon: Dette virket for meg mer som en videoblogg enn en Let´s Play. Du har ikke lagt mye inn i å lage denne videoen bra innholdmessig, og prater alt for mye om urelevante ting.
Sist endret av Buddapower; 19. april 2012 kl. 21:41.